Din punct de vedere emotional, aceasta editia a proiectului Nepoti de Craciun a fost cea mai intensa. Am muncit mult, e drept, dar in acelasi timp ne-am si distrat, am si avut lacrimi de fricire si emotii pe obraji, ne-am si bucurat de fiecare impratisare pe care am primit-o de la bunicuti. Au fost 2521 de imbratisari diferite. Au fost 2521 de emotii diferite. Au fost 2521 de zambete impartite.
Editia cu numarul 7 a insemnat din punct de vedere financiar peste 20.000 EURO investiti in pachetele bunicutilor, a reunit nu mai putin de 70 de voluntari, 16 companii partenere, 6 zile pline de munca, 10 artisti care si-au rupt din timpul lor pretios (la propriu, luna decembrie este plina pentru artisti) pentru a ajuta cauza, 3 fotografi (Fred Dwe, Octavian Caldarari si Marius Maris), 1 video editor (Laura Revnic), care au facut tone de materiale si muuuulte, multe altele.
- Editia 7, ziua 1, foto by Ciorchin & King’s Smile Booth
- Editia 7 | ziua 1 | foto by Fred Dwe
- Editia 7 | ziua 2 si 3 – Sortarea alimentelor | foto by Fred Dwe
- Editia 7 | ziua 4 – Impartirea cadourilor
- Editia 7 | ziua 5 – Impartirea cadourilor
- Spectacol de colinde traditionale
- 16 filmulete
Nu a fost usor, dar cu siguranta a fost mult mai usor datorita voua, celor care ati crezut in proiect, celor care v-ati implicat, celor care l-ati sustinut, celor care ne-ati primit cu atata caldura!
Va multumim pentru ca sunteti voi, va multumim pentru ca ati decis sa faceti ceva pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru, va multumim pentru ca #impreunaSuntemNepotiDeCraciun!
#NepotideCraciun – un proiect livrat de FAN Courier
Sponsori : Dames , Banca Transilvania, Farmaciile Dona, IT Select, Starbucks, Ciorchin, MTC Impex, Daisler Print House, Fundatia Vodafone, Agentia TAS, Class Fiscal Consulting, Fantasmagia, E.ON Romania, Avon Cosmetics
Sustinatori: CDJ-events